Lukijat

keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Faktat...

...jotka multa jäi eiliseltä, hehe :P

Mun oli siis eilen tarkotus tehä siihen synttäripostaukseen sellanen "6 faktaa"- juttu, niinkun mä tein viimevuonnakin (tosin kahdellakymmenellä supertylsällä faktalla), mut se sitten jäi.. :D No, ei kai se mitään haittaa et pistän sellasen postingin nyt tähän väliin ennenkun me lähetään tästä idikseen ajelemaan. Enjoy or not :)

1. Jos mä olisin eläin, musta olis kaikkein siisteintä olla joko ihan pikimusta pantteri sellasilla keltavihreillä silmillä, tai sitten tietysti koalakarhu :3 Mun lempieläimeni on kyllä koira, vaikken sellanen haluiskaan olla.

2. Rakastan jänniä elokuvia, koska oon oppinut olemaan pelkäämättä niitä, mut muuten en oikeen osaakaan kertoa mun suosikkielokuvaani.. :s Onko muka outoo et tykkään Spiderman- ja Batmanleffoista? :DD

3. Turun murre on hauskaa, mut mä inhoon puhuu sitä vaikka hyvin osaankin :D Nyt mä puhun ihan vaan Suomee, tosin en kirjakielel.

4. Sana, jota mä sanon eniten päivässä (jos normaaleja joota ja eitä ei lasketa, koska niitä tulee sanottuu varmaan miljoonasti), on luultavasti joko "mitä", "kuka", tai "hahhahaa".

5. Mä tykkään tosi paljon kaupoissa olemisesta ja ostamisesta, mut mä satun olemaan inhottavan pihi (tosin vaan omien rahojeni kanssa :D). Jostain syystä musta ei saa kunnolla kirpparityttöäkään, koska oon kuitenkin pohjimmiltani enemmän sellanen kaupunkilainen.

6. Mun tutuin tervehdys puhelimessa on joko "moi", jos joku muu soittaa, tai "pöö", jos mä soitan. :)

Ü: Ko-a-la

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti tulossa? Kivaa, anna tulla vain! :) Käytäthän kuitenkin siistiä kieltä? ♥: Koala