Lukijat

tiistai 16. lokakuuta 2012

♥ :-(

Moi kaikki <3

Jo tässä vaiheessa sanon tän. Mä oon aivan älyttömän pahoillani. Mä oon pahoillani siitä ettei Radioactivea tullu vaikka kuvaukset alkuun pääsikin, etten mä loppujenlopuks saanukaan Panfun hurjimpia kuskeja kun alotusvaiheeseen, ja etten mä jatkakaan panfubloggailua siihen saakka että silmät vetää kieroon. Mulla ja tällä blogilla on ollu niin hyvä menneisyys, etten osaa ees sanoin kuvailla. 

Mua sattuu ja myllertää mahassa epävarmuudesta, kun mä kirjotan tätä, mut tää tunne siitä että panfubloggailu ei tee mulle enää hyvää mieltä, ettei se saa mua hyppimään ilosta, on ihan liian tuttu tässä vaiheessa. Mä oon kakstoista vuotta vanha, elämä edessä ja kaikkee mukavaa tiedossa, heti kun vaan koulusta päästään. Mut mulla ei vaan yksinkertaisesti oo enää aikaa Panfulle. Ei enää. Ja tää on se juttu, mistä mä pyydän kaikkein eniten anteeksi, vaikka eihän mun pitäiskään.
Joo, kaikki on varmasti päässeet jo tähän ymmärrykseen. Mä lopetan panfubloggailun. Te ootte kaikki mulle aivan _älyttömän rakkaita_, lukijat, kaverit, ne jotka mua tahallaan johti harhaan panfun alkutaipaleella ja muut bloggajat. Te opetitte mua parantamaan mun blogia, rakastamaan kirjottamista enemmän kun mitään muuta, luottamaan eri ihmisiin ja pääsemään asioista yli nauramalla.

Tillervo, sä opetit mut hetkellisesti rakastamaan piirtämistä, vuoden 2011 juhannus meni piirrellessä pandoja melkein sähköttömällä mökillä ja yrittäessä saada niistä mahdollisimman pandamaisia, haha :') Lili100, mä en ikinä tuu unohtamaan kuinka paljon sua pidin mun parhaana kaverina ja kuinka paljon sua ihailin. Sä muistutit mua tyypistä, jota mä pienenä rakastin, mut josta jouduin luopumaan. Lovelynatalia, sä oot aivan järkyttävän rakas, pidä kiinni hatustas ja elä ihana elämä. Xalia, kiitoskiitos kun sain tavata sut ♥
Totta se vaan on, jokasen harrastus tai ura, vai miks tätä vois kutsuukaan loppuu aikanaan. Mä en kuitenkaan ikinä, en ikinä, tuu unohtamaan kuinka paljon itkin kun mun blogi poistettiin, ihan kun jokin mun sisällä olis kuollu tai hyhmettyny paikoilleen. Kuinka mä sain mun sata lukijaa. Aloin vihdoin tykkäämään mun kirjottamistani teksteistä, enkä enää lukenu niitä nenä rypyssä.

Mä tuun kirjottamaan teille vielä halloweenina ja jouluna. Mä lupaan sen. Enkä syö sanojani. Ja te tuutte kuulemaan musta vielä. Mä oon vanakasti päättäny sen. Ja sillon taas tuun teille jotain kirjottamaan. Tää blogi ei mun tahdosta poistu ikinä, mä en poista vanhoja postauksia tai sivuja, en kuvia enkä mitään. Käykää täällä aina välillä vaikka mä olisinkin jossain muualla. 21 000 käyntiä on melkein rikki. <3 Take care. Ootte mielettömän tärkeitä.
älä ole persikka (: 
mun tärkein kuva, tärkein muisto, voi apua :'(
 Tilaukset mä vielä teen, ja tilauksia saa mulle lähettää tän kuun loppuun asti. Mä saan ne kyllä aikaseks. Ulkoasu vaihtuu vuodenajan mukaan niin kauan kun mä jaksan perinnettä jatkaa. Panfussa mä vielä käyn, jos te mut sieltä bongaatte niin jääkää juttelemaan ♥ Mulla tulee bloggailua tosi kova ikävä. Ja teitäkin. Tietysti. <3
Syystassuin ei kuitenkaan viimeisen kerran, koala2000, halloweeninä nähdään.

PS: Vieraskirja tulee aina olemaan avoinna, mä olisin ihan älyttömän kiitollinen jos sinne tulis vielä tassunjäljenkuvia :') Love ya.

11 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. :'C :'C :'C Mulla tulee ikävä :( Sä olit yks niistä parhaista bloggareista, josta yritin ottaa mallia. Mä en unohda sua koskaan.

    Mä oon ajatellu loppausta ja en käy,kun kerran viikossa Panfussa, enkä postaile usein. Panfusta on vaan tullu suoraasanottuna tyhmä paikka, kun se on muuttunut niin hirveesti :'(

    Onks sulla irl-blogi? Jos on, niin laitakko osotteen :') Mulla on irl/musablogi

    http://musiciseverythingthatuneed.blogspot.fi/

    Liity lukijaks ja voidaan kuulla toistemme kuulumisia vielä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käykkö kattoo viä nopeesti mun Panfublogii <3 Siä ois yllätys sulle :)

      Poista
  3. Jää ikävä. :c Sä innostutit mut Panfuun, että bloggailuun. Tillervo opetti mut piirtämään pandoja, ja innostumaan siitä.
    Sä opetit mua, kuinka bloggaillaan, sä opetit tekemään yliksiä, sä opetit kaiken! Pidä huolta itsestäsi rakas! ♥

    -Sofia283, joka ei ole koskaan tavannut noin kivaa ja ihanaa ihmistä!

    VastaaPoista
  4. ♥ ♥ nähäänhän joskus panfussa kummakki, vaikka lopattu ollaanki ♥ <3 :'( mutta näin on parempi, niin oli munki kannalta, mä en enää väkisin pakota itteäni kirjottamaan tekstejä.

    ♥, see you, love you

    VastaaPoista
  5. MITÄ?! Tämä ei voi olla mahdollista! :( Et kai sä vai...LOPETA Panfuilua ja sen bloggaamista? :( No...Se on silti sinun valintasi, vaikka en tiedä mitä minun pitäisi tehdä. :'(

    Ennenkun kirjoitan tämän kommentin loppuun, niin sanon vielä yhden asian, jota en ole vielä koskaan uskaltanut tunnustaa...-Sä olet minun parhain ystävä ja luotettavin ystävä Anzun kanssa! ♥<3 En voi tajuta mitä minun pitäisi tehdä nytten, kun parhain ystäväni lopettaa...Mulle jää sinua todella ikävä, mutta se on aina tarkoituskin. :') Nyt minun on vain muisteltava sinua ja ajatella niitä ihania hetkiä, jolloin olit vielä Panfussa. (': En koskaan unohda sinua, vaikka olisin yli 80 vuotta vanha, koska sinä jos joku muu panda, niin jäät aina sydämmeeni. <3

    Opetit minulle todella paljon mm. ylisten teon, normaali kuvien teon, opetit minua parantamaan blogiani, sinun ansiota aloin kirjoittaa parempia postauksia ja sivuja, sinun ansiosta keksin ne kaksi kiertopalkintoa, innostuin taas Panfuilusta ja sen bloggaaamisesta SINUN ansiosta ja sinun ansiosta tajusin, että kuka vaan panda voi olla hyvä bloggari. (':

    Jos lopetat Panfuilun ja sen bloggaamisen niin teen sinullekkin laulun ja postauksen, niinkuin Anzulle. Ja samalla teen sinulle kortin. (: Jos et lopeta, vaan pitäisit tauon niin olen todella onnellinen. ♥

    Noh...Mitäköhän nyt minun pitäisi sanoa? Varmaankin viimeiset sanani sinulle: -Pidä huolta itsestäsi, ja onnellista loppuvuotta! Samalla tsemppiä kokeisiin yms. Ja muista sinulla on aina paikka sydämmessänä! ♥<3

    -Eks, jolle jää todella ikävä ihanaa ystävää nimeltä koala2000!♥<3

    VastaaPoista
  6. Karla: <3

    Panzku: youbetterrun-sissi.blogspot.fi. Mullekin tulee sua ihan älytön ikävä, mut tää ei oo tässä, alan seuraamaan sun blogias ja sitä rataa ♥ Oot tärkee :(

    Sofia: Voi kiitos ihana :') Jokasen aika tulee sillon kun se tulee, ja sitte pitää vaan päästää irti. Mä kuitenkin käyn silti aina välillä panfuilemassakin! <3 Olis kiva nähdä siellä joskus.

    Pauliina: (: Sun kanssa oli ihan mielettömän kivaa nähdä panfussa ja nauraa vaan siellä ihan rennosti. xx

    Eks: Anteeks tästä :'( Mullakin tulee sua tosi kova ikävä, sä oot hyvä bloggaaja ja sun tekemät kampanjat oli niin tsemppaavia. Älä päästä niitä vielä tippumaan! Panfussa mä vielä tuun käymään vähintään kerran viikossa, aina sillon kun kerkeen tai ei oo muuta tekemistä, me voidaan vielä nähdä siellä <3 Ja kuten postauksessa lukeekin, ainakin halloweeninä, jouluna ja uutenavuotena tuun tänne vielä kirjottelemaan :') Pitäkää blogimaailma pystyssä, säkin oot niin tärkee ja mahtava persoona että kova ikävä tulee!

    Ja kaikille näin yleisesti, mulla tosiaan on tää IRL-blogi, jonne alan vähän aktiivisemmin päivittelemään. Lukekaa musta sieltä, jos yhtään kiinnostaa :) Sinnehän pääsee osotteesta youbetterrun-sissi.blogspot.fi

    xoxoxo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sovittaisko joku tapaamis aika?? On nii järjettömän ikävä xO

      Poista
  7. KOALAA <3 !!!!!! tää aika tulee kaikille aina jossai vaihees :-( mutta oothan jo 12 vee ja elämä edes ;) joskus vaa pitää jättää taakse se mistä on vaikein luopua... en ite ees uskonu enää kirjottavani tänne, mutta niin teinkin :-) sillä oot ollu mulle aivan järjettömän hyvä ystävä, ihanin! ja mua jää sua aivan sanoinkuvaamattoman iso iksu rakas... mä toivon että jonain todella kauniina päivänä näkisin sut vielä panfussa kun sinne ehtisin ;) <3 ees vielä kerra... mutta voihan pienempikin olla aina esikuva, sillä sä oot tehny sitä aina mulle :) mutta... ei muuta ku aivan järjettömän riemukasta elämää sulle ja sen kauniita hetkiä! oot aivan huippu ihmisenä ja pääset todellakin vielä pitkälle <3 me tavataa vielä... joskus ;)


    isolla <3:llä lilitzu <3

    VastaaPoista
  8. Koalaaaa = ))))))))))))))))))))))) Harmi ku sääki nyt loppaat D:< Jään kaipaamaan sua >: ( Ymmärrän kyl miks loppasit. Ottha pelannu sitä jo pitkää. Olis kyl kiva nähä sut viel joskus = D
    Oot auttanu mua paljon ja kaikkee muuta :) Jään ikuisesti kaipaamaan sua :)

    ~Tore~

    VastaaPoista
  9. Heihei sitten Koala! Toivon että todellakin nään sut viel Panfus... Muuta en oikein osaa sanoa paitsi että tiedän kyllä itekki sen tunteen ku ehkä just ja just haluais ja kerkeäis blogata ja sit tulee jotain muuta eteen. Loppasin pari päivää/viikkoo sitte, sillä Panfu ei enää kiinnosta ja tuntuu, että mun lisäks olis vaan pari elossa olevaa bloggaajaa. Nii just Jo,a selitäppä taas vähä lisää... Juu selitän koko ajan jotain. Ei mulla muuta sitte ku onnea sulle ja hyvästi! Sullaki on viel elämä eessä ;)

    Love ya,
    Joanna

    VastaaPoista

Kommentti tulossa? Kivaa, anna tulla vain! :) Käytäthän kuitenkin siistiä kieltä? ♥: Koala