Lukijat

keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Use MAGIC

Moi.

Mä en vaan voi uskoa että viime kirjotuskerrasta on jo viikko. Mut tasan viikko siitä on, jos nyt ei riiputa niissä tunneissa ja sekunneissa kiinni. Ja mä kun aattelin ruveta jopa petraamaan tätä kirjottelua. Voi jestas. No mut joo, kuutosluokkaa en sanois kovinkaan kiireiseks, se taidan olla mä se joka tätä kirjotteluu harventaa kuukausi kuukaudelta. Meillä oli eilen koulukuvaukset ja siihen malliin, mä oon pyöriny harkoissa ja turussa, syöny paljon mut silti sattunu laihtumaan. :/ Hyvin mulla kuitenkin menee ja muutenki on ihan kivoja päiviä takana (:

Noista kuulumisista kuitenkin ihan toisiin juttuihin, kivaa olla täällä taas postaamassa vaikka kyllähän se panfubloggausinto koko ajan himmeneekin :-) Panfuun on tullu syysasuja ja -kalusteita, jes, näitä me ollaankin varmaan kaivattu. (; Kamaria on nyt myös sitten keksiny neuvonpiteen päästä linnunpelättimestä eroon.
Tää alkaa kuitenkin mennä nyt jo vähän yli. Me käytetään taikaa karkottaaksemme ton linnunpelätin lopullisesti, eikä tossa mitään, mut sitten taikasanana käytetään sitä yhtä Harry Pottereiden tunnetuimmista, Alohomoraa. Mä en oo periaatteessa mikään nipottaja, mut vois olla keskitty sentään yks pieni taikasana ihan ite. Tai muokata sitä edes vähän. No mut kai se sitten on ihan sama.

Hei kuitenkin nyt kiitos kaikille kävijöille, te ootte aivan sairaan tärkeitä. :)) Vaikka tästä nyt tulikin tällanen puoliks angstpostaus kiva jos jaksatte lukee, en mä tahallani moskaa kirjota, haha. Nyt taidan mennä latailee iPodiin ohjelmia (kun iTunes toimii taas, jess!) ja heilumaan twitteriin :D Moikka!
tassunjälki, koala2000

3 kommenttia:

  1. Moi Cokis! (:
    Voisitko tehdä mulle uuden yliksen? Se olisi syksyinen yläkuva, joka olisi vähän samankaltainen kuin sinulla, mutta siinä olisi sydämmiä, ja siinä olisi panda, joka sanoisi "Tervetuloa!". Ja osoite olisi myös hyvä asia. (:

    VastaaPoista
  2. Eks: Eli siis taustaton yläkuva? Kyllä se ihan onnistuu, yritän tehä mahollisimman pian (:

    VastaaPoista

Kommentti tulossa? Kivaa, anna tulla vain! :) Käytäthän kuitenkin siistiä kieltä? ♥: Koala