Lukijat

perjantai 22. kesäkuuta 2012

Ihanaa juhannusta!

Joo, hejsansaa ja hyvää lomapäivää ja juhannusaattoa kaikille !

Miten teidän päivät on tästä nyt lähteneet käyntiin? c: Mä en jaksa nyt omaa päivääni ruveta kummemmin selostamaan, ihastuin vaan tohon lämpöön kun astuin pihalle, mut muuten mulla on ollu aivan normaali päivä muiden keskellä :) Mut hei, mä tulin tänne postaamaan juhannuksen lisäks vielä parista blogiasiasta, joilla olis musta ehkä vähän parempi alottaa;

Ensinnäkin, Suklaakonwehti, alotan kiireiden takia sun yläkuvaas vasta tänään ja yritän saada mahdollisimman nopeesti valmiiks :)
Ja sitten vielä sellasta, että mun yläkuva (ja luultavasti koko ulkoasukin siinä samalla) vaihtuu tässä ihan hetken kuluttua, jollei oo jo vaihtunut, ajattelin vaan jostain syystä ilmottaa :D Ettei tarvii enää uutta yläkuvaa kauaa oottaa :)

Sitten siihen juhannukseen, mulle juhannus on ainakin yks vuoden ainoista ajoista josta jää mulle selkeimmät muistot. Eikä muuten hajuakaan miks :D Se lämpö, grillaaminen, kokot jos niitä näkee ja uiminen, vähän kaikki, on mun mielestä ihan älyttömän ihania asioita ♥ ;)
 Kuva kuvahausta, jotka sopii tosi hyvin juhannukseen :-) Ja toi toinen oli ihan vaan tarkotus saada teille pienet naurut :D Nyt, muistakaa viettää aivan ihana ja ikimuistoinen juhannus, te kaikki! Grillailkaa, katelkaa kokkoa ja mitä ikinä teettekään juhannuksena <3 Syökää vaikka mansikoita :D

♥: Koala

4 kommenttia:

  1. millä teit yläkuvan?

    VastaaPoista
  2. Hello!
    Muuten kysyin sulta, ovatko fonttibox ja google+ ilmaisia? Niin, en löytänyt siihen vastausta.

    VastaaPoista
  3. APUA! Siis sani02 eikä suklaakonwehti, ku mul on 2 tilii ni kommentoin sillä, eikä ehiks viel muuttaa sen?? :(

    VastaaPoista
  4. Pauliina: Yläotsikon Picnikillä, kun se vielä oli käytössä, loput paintilla ja Fonttiboxilla.

    Eks: Tänään tulee kaikkiin kuvankäsittelyaiheisiin liittyvä vastauspostaus, tsekkaa siitä :)

    Sani: Ehdin muuttaa, hyvä kun sanoit :)

    VastaaPoista

Kommentti tulossa? Kivaa, anna tulla vain! :) Käytäthän kuitenkin siistiä kieltä? ♥: Koala