Lukijat

torstai 28. kesäkuuta 2012

Jutunjuurta

Päiviä teille :---)

Jutunjuuri on ollut nyt vähän kateissa (tai niin ja näin, musta tuntuu että se oli jo aika paljon kateissa), kuten varmaan huomasittekin, haha. Mä ajattelin, että mun pitäis varmaan vähän "elävöittää" niin sanotusti tätä blogia, herättää sen uudelleen nousuun, tai jotain sinne päin. Ja nyt kun tässä on tullu pähkäiltyä aika kovastikin, mulle on tullu pari uutta idistä :) Jotkut muutkin bloggaajat, esimerkiks ne jotka roikkuu ihan loppaamisen rajalla, voi vaikka ottaa jotain inspistä näistä.

Ensinnäkin, ajattelin tehä eri "vihkosille" (mm. What I Do on Summer) ja sen sellasille ihan oman sivun, siis My Friends' ystäväkirjan tapasesti.. Jos ei oo mitään muutakaan postattavaa, mä voisin väsästä teille jonkun kysymyskeon jne. Ja sitten ne kaikki vihkoset, sanotaan nyt mieluummin vaikka kampanjat, kerättäis sille yhelle sivulle? Comments?

Sitten, koska musta on välillä jopa vähän pelottavasti alkanu tuntua, että panfu alkaa olla jo aika tylsä, ja mua on alkanu vähän jo tympiä, niin aattelin lisäillä tänne vähän vaan enemmän oikeenelämänpostauksia ;) Sillee et se sais tän blogin uudelleen syttymään ja mulla olis puhtia tehä panfupostauksiakin vielä. Mut sillee et tää ois vielä pääasiallisesti panfu-blogi (:

Jaja, mitäs muuta mulla vielä oli :D Niin, mun on jo varmaan AIKOJA pitäny tehä teille mielipidekysely (voi hitsit mua kun oon unohtanu), eli kertokaa nyt mitä haluaisitte tähän blogiin. Ihan kaikki ehdotukset maan ja taivaan välillä tonne kommentteihin vaan :DD Että tästä blogista ihan oikeesti tulis sellanen mitä on kiva lukee.
Hiukan aikasessa, mut kumminkin... :)) Huomenna nähään, ja muistakaa kertoo mielipiteenne.

Eli nyt kertokaa mitä mieltä ootte noista ideoista, ja vaikuttakaa tän blogin kesätulevaisuuteen kommentoimalla mitä haluaisitte tänne ! :)

2 kommenttia:

  1. Cokis, mun mielestä tää blogi ihana ja hieno tämmösenä ku tää on. Tottakai uudistukset on kivoja ja upeita, hienoja jne, mutta silti mun mielestä sun blogi ihana hieno ja miten tätä nyt ikinä voi kuvaillakaan niin tämmösenään.
    Sinun blogisi on aina ollut hieno, on nyt ja tulee aina olemaan. C=

    See ya,
    Joanna

    P.S Mietin tätä kommenttia pitkään. En tiedä onko se hyvä nytkään...

    VastaaPoista
  2. Joanna: Ihana kommentti oli, kiitoskiitos ♥ :):):)

    VastaaPoista

Kommentti tulossa? Kivaa, anna tulla vain! :) Käytäthän kuitenkin siistiä kieltä? ♥: Koala