Lukijat

perjantai 8. kesäkuuta 2012

Palloilu alkakoon :D

Terve taas :)

Tänään onki ollu pitkästä aikaa jo vähän lämpimämpi, suorastaan niin lämmin et aurinkooki on voinu ottaa ♥ Ei asteet yli kahessakymmenessä oo, mut kyllä tää tästä :) Kelpaa mulle ainakin ihan hyvin, koska koko ens viikko on sit varattu helteelle. Mut joo, Panfussa on kuitenkin alkanu ne EM- jalkiskisat, tosin en tiiä lainkaan ketä pitää jututtaa tai minne pitää mennä :-D Eli, kuten mä teitä varotinkin jo aiemmin, oon taas ihan hukassa koko tehtävässä :P

Mä kuitenkin sisustin mun majan + puin pandattimelle uudet vaatteet päälle, ja pistän kuvat nyt tähän ettei taaskaan olis ihan kuvaton/väritön/tylsä posting :--) Tää tyttö häipyy ulos kuvailemaan ja ottaa ilon irti auringosta <3
11 pv synttäreihin ! :)
++ huomatkaa et uudet taustat on nyt sitten tullu kauppoihin ^-^
 Ihanaa viikonloppua, lupaan yrittää vielä huomenna päästä kirjottaa pakkausväleissä :)Yrittäkää te saada selvää tosta tehtävästä vaikken mä osaakaan :DD

Ü: kuittas Koala :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti tulossa? Kivaa, anna tulla vain! :) Käytäthän kuitenkin siistiä kieltä? ♥: Koala