Lukijat

maanantai 25. kesäkuuta 2012

Synttärilahjat

Heippa kaikille :)

Eilen tuli vietettyä sukulaissynttärit, ja nyt kun ne on ohi niin huhhuh. Mä oon vieläkin ihan täpötäynnä kakkua eikä tätä virnettä saa pyyhittyä mun kasvoilta varmaan mitenkään :D No, oon mä saanu jotain sentään aikasekskin, koska nyt Sanin yläkuva on vihdoin valmis. Voit kopsata sen tästä nyt, tai kopiointisivulta vähän myöhemmin :)
Clickkaa isoks ja kopioi
Mutmut, palataksemme niihin synttäreihin, mitäs sanotte, viettäisinkö mä jonkunnäköset juhlat? Ajattelin et voishan se olla ihan kivaa, vaik tää tieto tuleekin nyt vähän myöhässä, mut voisitteko te vähän ehdotella noita päiviä :s Ens viikost suurin osa mulla menee mökillä (jesss, maalle <3) minne me mennään serkkujen kanssa, eli se nyt ei ainakaan käy.

Öwöwöw, lisää luettavaa <33 Toinen on siis "Across the universe", just ilmestynyt kirja, trilogian eka osa, ja toi toinen on "yllätysten ysi".


Valotus.... ,__,
Toi possu on siis sellasesta Action-pelistä :DDD Siin tuli porsunoidin lisäks myös se keltanen ja punanen :3 Ja vierellä tietty henkkamaukan lahjakortti
Tää on siis matkijanärhikaulakoru, kun mulla on tällanen pinssi myös :)

Sain myös Stokkalta ihanat pussilakanat (joista en jaksanu ottaa kuvaa), Lecíelin kynsilakkoja, Darren Shan -elokuvan, joka on vielä tulossa sieltä kaupasta :), ja keltaset Angry Birds- kuoret mun iPodiin, mut NEKIN on tulossa vielä sieltä kaupasta :DD Ja pionin, voi että se on ihana :) <3 Mut heippa nyt kumminkin, ja tilailkaa taas!

1 kommentti:

  1. Kiitos kovasti Koala sinun tekemästä yläkuvasta!
    Tulikin heti blogiin tarpeeseen. :)

    VastaaPoista

Kommentti tulossa? Kivaa, anna tulla vain! :) Käytäthän kuitenkin siistiä kieltä? ♥: Koala