Lukijat

tiistai 19. kesäkuuta 2012

♥ + synttärit

Ciao kaikille ja terkut Kyprokselta!

Arvatkaa kaks kertaa kenellä on tänään synttärit..? :D Jepjep, mä oon vihdoin viimein täyttänyt sen täyden tusinan mitä on tullukin jo aika kauan odotettua. Ja ette ikinä arvaakaan, mut tää on kyllä paras synttäripäivä ikinä! Vaikka mä outonenkin kyllä joka vuodelta, mut mitäs sillä väliä :D Helena ja Laura, ihanimmat kaverit ikinä, on myös täällä eli seura on ainakin parasta mahollista :) Illemmalla sitten mennään kattomaan se Lumikki ja Metsästäjä.
 Myös synttärilahja oli järkyttävän ihan, valkonen iPod Touch, mä oon ihan sairaan kiitollinen :)
 Mut kuten te nyt huomaatte, mä olin sen viikon poissa Kyproksella, jossa oli muuten läkähdyttävän kuumaa, eli oon ihan pihalla (taas) panfu-uutisista. Yritän nyt hypätä vauhdista kyytiin, et pääsisin taas kertoo teille niistä ;) Eli, tässä nyt panfujuttuja, ensimmäist kertaa kakstoistavuotiaana :)
Eli meidän pitää puhua tolle Kamarian peilille ja siitä saadaan selville, että miten Kamaria pystytään vapauttaa (: Sinne vaan, nyt mä taidan vieriä aamupalalle. Viettäkää ihana tiistai tekin! <33

9 kommenttia:

  1. Hei olen uusi bloggari!
    Hyvää syntymäpäivää sinulle Koala! :)
    Liittysitkö blogini lukiaksi?

    VastaaPoista
  2. Sani: Kiitti paljon ja voin liittyä :)

    VastaaPoista
  3. hyvää ystävänpäiväää panfu bff :))) mitä kuuluu??? ootko lukenu mun blogia, vastaus on ei.. tiesin sen, koska jos oisit, oisit kommentoinnut kysymyspostaukseen - mutta oon jo vastannut kysymyksiin :)

    millon teet irl blogin? voidaanko nähdä joku päivä panfussa, en tiedä milloin mutta ihan sama.. pelottaa mennä panfuun koska pelkään että jään 'koukkuun' siihen taas. panfublogissani on uusi teksit :)

    VastaaPoista
  4. Paljooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon onnea Koala = )(Sannarille myös onnea)
    T:Tore4

    VastaaPoista
  5. o.o, kirjotin ystävänpäivää... sori, syntymäpäivää xDD

    VastaaPoista
  6. Pauliina: Kiitos ihan älyttömästi :-) Mulle kuuluu hyvää, oon nyt täs parin päivän ja koko viikonkin aikana ollu tosi kiireinen, eli en oo ehtiny kommentoimaan kenenkään blogiin mut lukenu sun tekstit kyllä oon.<3
    Irl-blogi saattaa siirtyä pidemmäksin aikaa jonnekin horisonttiin, sori siitä. Mä käyn lukee sun uusimman tekstin :)

    Tore: Kiitos sullekin <3 :))

    VastaaPoista
  7. pelästyin kun näin ton videon tossa.. Lou näyttää sammakolle ja Hazza ಠ_ಠ

    VastaaPoista
  8. Ans: Must toi on vihdoin hyvä kuva siitä :D :c <3

    VastaaPoista

Kommentti tulossa? Kivaa, anna tulla vain! :) Käytäthän kuitenkin siistiä kieltä? ♥: Koala