Lukijat

tiistai 31. heinäkuuta 2012

Pitkästä aikaa

Heei :)

Mä en ole vajonnut maan sisään tai mitään muutakaan vastaavaa. Ei huolta.  Mä oon tehnyt vaikka mitä, kaveri tuli meille melkein viikko sitten yöks, katottiin Ring ja laiskoteltiin. Perjantaina me mentiinkin sitten Helenan ja Lauran kanssa Särkkään (jokavuotinen rutiini :3), siitä menin niille pariks yöks ja katottiin Orpokoti ja Don't be afraid of dark- elokuvat (joita molempia suosittelen, näin pikasena kommenttina :D). Kertokaapa mulle mitä te otte tehneet tässä kymmenen päivän aikana :)

Panfusta ei mitään erityistä oo päässy tapahtumaan, eli en luultavasti oo missanut mitään elämää suurempaa asiaa? :D Uudessa kuukausitehtävässä (jos se sellanen on), Kamaria "lähettää meidät kesälomanviettoon merirosvosaarelle", mut jossa Evron sitten yhtäkkiä tulee ja pilaa kaiken taikomalla jotain pilviä taivaalle.. (: Ööh, ehkä on parempaa antaa kuvien kertoa loput...
Vanha kunnon venekartta :) Mä en tiennytkään että tää on vielä olemassa sen jälkeen, kun Panfun kartta uusittiin ja siitä pääsi suoraan merirosvosaarelle :o
Tän jälkeen Kamaria jääkin miettimään jotain omiaan, ja meidän pitää luultavasti mennä joko huomenna tai viikon päästä kattomaan onks Kamaria keksinyt jo jotain.

Hmm, mulla piti olla vielä jotain sanottavaa, mut se nyt pääsi karkaamaan... Ai niin, käykääpä tsekkaamassa mun serkun kirjablogi tästä osotteesta: pen-kirjablogi.blogspot.fi. Sinne luultavasti kaivattais lisää lukijoita :)

3 kommenttia:

  1. Musta on aina ihan sika hauska lukee näitä sun panfu-postauksia, vaikka mä en siellä enää edes käy. :) Siks mä katonkin aina omalta sivulta, että ootkos julkassut jotain uutta, ja sitten luen ihan heti! :D Hmm... Alottaisinko mäkin pandailun uudestaan??
    Mä en kerro mun päivistä sulle mitään. :DD Mutta sä saatkin ne tietoos sähköpostin kautta. Mä voin sanoo tän verran: Mulla on alkanu kunnon rääkki, kun mä yritän saada itteni koulukuntoon kaikkien kesäherkkujen jälkeen. :DD
    AWWWWWW!!! SÄ OLET IHANA!! Kiitusta paljon, kun säkin mainostat mun blogia! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Siinä kommentissa JA JOPA tällätteessä kunnon julkasussa. Tä on yksi niistä harvinaisista hetkistä, jolloin mä oon iloinen siitä, että sä olet mun serkku! :DDD No ei vaan, harvinaisia on ne hetkekt, jolloin mä toivoisin, että se ET olisi mun serkku. Itse asiassa mä muistan vaan yhen ja sekin oli joskus kun me oltiin jotain 3 ja 4... :DD Liitty kai jotenkin Anniin... Se ei halunnu leikkiä mun kanssa, koska se leperteli sulle, kun sä olit niin pieni... :DD Vähän taisin eksyä aiheesta... :3 Mutta kiitos vielä!! ♥

    ♥: Pen :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osaan kirjoittaa...

      hetkekt
      tarkoittaa siis tietysti "hetket"

      ja

      se
      on oikeasti "sä"

      Poista
  2. Kiva kun tykkäät, aika harva nimittäin tuntuu lukevan Panfupostingeja enää nykyään. :) Mut niille jotka lukee, oon tosi kiitollinen. Voisit hyvinkin alottaa, erityisesti siihen aikaan kun tulee tollasia "tehtäviä". Muuten siellä saa mun puolestani bannit ainakin tosi helposti :D
    Voi että, mullakin on tänään rääkki, revitään hammaslääkäris kaks hammasta ja sit vielä harkkoihin :(

    Säpäs :) Ja ole hyvä, se ansaitsee mainostusta. Mä mietinkin hetken et "mitä mä oon tehny", mut sit onneks korjasit. :D Mäkin taidan muistaa, mä olin kolme ja Anni kuus ja sä murjotit kun se ei leikkiny Baby Bornilla. Hahah. Ole hyvä vaan ja kiitos sullekin!

    VastaaPoista

Kommentti tulossa? Kivaa, anna tulla vain! :) Käytäthän kuitenkin siistiä kieltä? ♥: Koala