Lukijat

maanantai 3. lokakuuta 2011

Uutta näköä & kaikenlaista muuta

Moijh pandapapuset! ;D

Joo, mä tein sen taas. :D Tein uuden ulkoasun ja yläkuvan, myönnän sen, myönnän sen... Ettehän te kanna mulle kaunaa siitä, etten ollut täysin tyytyväinen siihen vanhaan ja menin vaihtamaan sen taas? :o Nyt mä kuitenkin vihdoin tyydyn tähän nykyiseen ulkkaan, rakastan nimittäin tota taustaa. ;D

Tän loppuillan (matikankokeisiin luvun ja läksyjen jälkeen), mä vietin aikaa liikuskelemassa vähän ympäri panfua. Yhdessä kohtaa mä jäin kuitenkin suustani kiinni, höpöttelemään Estellan kanssa. :DD
Useat on varmaan jo huomannekin, että tätä pöllöä näkee vähän ympäri panfua. :) Se mainostaa meitä vain Freddy- vampyyrista ja brainbotista, eli tällä kertaa me ei saadakaan sitä olallemme istumaan. (;Mun aiemmin karanneet woobyni Summer (oranssi), ja Windy (sininen), palasivat kultapaketin mukana! :'D Älkää huoliko pallerot, tällä kertaa mä hoidan teitä paremmin. ;DD Ja nyt pitää taas mennä, hissankokeisiin pitää vielä lukea... :/ Tsaukkis!


Pörröisin tassuin, KoalaPs. Anskunen, tässä sun kuvasi Taylor Swiftin nimmarilla varustettuna! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti tulossa? Kivaa, anna tulla vain! :) Käytäthän kuitenkin siistiä kieltä? ♥: Koala