Lukijat

sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Vihko panfun ideoille ja inspiksille!

Heissunveissun panduskat =DD
Kuten mä jo jossain vaiheessa saatoin jollekkin vähän lipsauttaa, niin mä olen varannut tälle päivälle vähän enemmän aikaa postailuun, uuden inspiksen takia. :) Mä väkersin nimittäin tänne blogiin eräänlaisen "ideavihkon" panfua ja tätä blogia varten. (idea on alunperin
anskumurun innoittama) Otin vihkosta v ähäsen kuviakin, ja niistä tuli todella huonolaatuisia. :l Laitan ne kuitenkin tähän NYT! ;D

- Noi kaksi ensimmäistä kuvaa (ne täydellisen huonolaatuiset), on siis otettu vihkon kannesta. Vihkon kansi on vielä kesken, eli siihen piirrän vielä jotain. ;) Kansi on oikeasti kirkkaan vaaleanvihreä, jota ei kuvasta oikein nää... :S


- Viimeinen kuva on otettu 'Tietoa minusta' sivulta. Tietoa tuli yllättävän paljon, eli sille piti varata kokonainen oma sivu. :D Väkersin myös yhden toisen sivun minne tulee juuri niitä inspiksiä ja ideoita. Siellä on jo pari ideaa, mutta niistä te saatte kuulla vielä hiukan myöhemmin. ♥

Tosta vihkostakin tulee sitten aina määrävälein tietoa, katsotaan nyt mitä sinne kerkeän täyttelemään. :) Ja niitä hetken mielijohteitahan mä tänne kirjoittelen... (;


Pörröisin tassuin, Koala

8 kommenttia:

  1. Ei pahalla, mutta matkit anskumurua! Tuolla laidassa nuo :" Blogin säännöt", on ihan samanlaiset ku melkee anskumurulla! <: Ja sitten teet jonku ideavihon, joka on jo anskumurulla. Oikeesti..

    lopeta.

    VastaaPoista
  2. Lotta44, anskumuruh, lovelyemilia... millä nimellä mä sua enää kutsunkaan? :( Mun mielestä toi on todellakin törkeää väittää noin. Se EI OLE KOPIOIMISTA jos itse myöntää, että idea on ollut alunperin anskumurun. Ja tuo vihko on mun omatekemäni, sen näkee varmaan aika helposti. :/ Mä en kopioinut anskumurun omaa vihkoa blogiini ja vielä väittänyt, että se oli mun tekemäni. Tai kopioinut suurta osaa blogini tekstistä anskumurulta. Päinvastoin. Musta se olis säälittävää.

    Harmittaa edes, että olen mennyt pistämään itseni tähän ihme feikkisoppaan. :S Ja nyt näköjään siitä ei oo paluuta. Piikitteletkö mua ikuisesti? :(

    VastaaPoista
  3. Ei toi mikään anskumurun tekemä ideavihko. Kaikilla voi olla ideavihko johon sitten keksii "omia" keksimiä juttuja. Jos haluaa juuri suunnitella jotain asioita niin se on hyvä juttu miettiä siihen jos se vaikka toteutuisi. Ja anskumuru siinä postauksesa sanoi näin: "Onkos teillä mitään samankaltaisi "Panfu-vihkosia" tai muita? :)"

    LauraGirl

    Ps: Käykää vaikka katsomassa

    VastaaPoista
  4. Noniin, koala2000.

    Ensinäkin, EN OLE ANSKUMURUH, LOTTA44 TAI OONA-AMELIA TAI KUKAAN MUUKAAN! Olen vain lovelyemilia.

    Oona on mun kaukainen kaveri irlissä ja lotta taassen sisko. anskumuruh on mun paraskaveri irlissä, annoin IRL-blogini hänelle, koska hän ei tajunnut bloggerista mitään :d En ole piikitellyt sinua millään lailla. Ja jos vain voitais olla samaa mieltä jostain asiasta, niin voitais sopia tai jtn. En mää jaksa joka asiasta jauhaa -.-

    VastaaPoista
  5. Emppu, en mäkään jaksa tätä enää. :(

    VastaaPoista
  6. Lopettakaa riitely,anskumuru laitohhan se
    ideavihko tekstiin onks teillä mitään panfuvihkosia tai muuta.Onhan mullakin oma panfu vihko johon mä kirjotan kaikki säännöt ja sitten
    toteutan.Eihän anskumuru123 oo matkija,kun se rekistöröi ittensä panfuu ni se ei varmaan tienyt
    että täällä on ansku muru nimi jo käytössä.Joten
    lopettakaa riitely nyt!

    VastaaPoista
  7. Hehee mä toi minkä kirjotin ni on SOFIA283 siis
    toi meeuskan tilalle meeuska on oikees elämäs vaan mun lempinimi mua aina kutsutaan meeuskaksi-
    Meeaksi

    VastaaPoista

Kommentti tulossa? Kivaa, anna tulla vain! :) Käytäthän kuitenkin siistiä kieltä? ♥: Koala