Lukijat

torstai 19. heinäkuuta 2012

Greetings :)

Heippa (;

Mitäs te ootte tänään ja eilen ehtiny puuhailemaan? :) Pahottelen jo etukäteen, et tästä tulee tällanen kuulumispostaus, kun päähän ei oo ilmestyny mitään suurempaa inspistä panfusta :/ Muttah, mennään nyt vaan aiheeseen, mä niin palan halusta kirjottaa ! :D Eilen mun päivä koostu suunnilleen vaan siitä et käväsin pelaamassa tossa jossain koripalloa, kun vihdoin oli seuraakin joka oli kiinnostunu lähtemään. Pelattiin jotain melkein tunti. Loppupäivä kulu enimmäkseen kirjan kirjottelussa ja Twilightien lukemisessa, kun mä luin eilen Uusikuun alusta loppuun jossain viidessä tunnissa :DD Se oli vahinko. Mun pitäis varmaan lainata ne leffatkin jossain vaiheessa, mut enmänytjaksa :( Mulla on dvd-kaapis odottelemassa muutenkin jo kaks leffaa mitkä pitäis kattoo, mut mitä en sitten oo saanu kuitenkaan katottua. Haunting Hourin mä aattelin kattoa itseasiassa tänään ennen harkkoja.

(pakko oli pistää kappalejako väliin...) Tänään, hmm, alotin sitten Epäilystä ja menin siitä melkeen suoraan koneelle, kun heräsinkin vasta puoli yheltätoista. Suunnitelmana olis kattoo joku jännitysleffa, mist mulla ei oo mitään tarkempaa tietoo, mut sen nimi on "Haunting hour" (niin kun taisin jo tässä aiemmin mainita :D). Ja sitten pitää viedä koira. Ja sen jälkeen alkaa harkat. Eli kyllä mulla tekemistä riittää :) Kertokaa tekin jotain omista suunnitelmistanne, jos teillä sellasia on, olis todella kivaa kuunnella niitä.

Ei enempää mitään. Koala kuittaa (:


3 kommenttia:

  1. Mulla ei tapahdu mitään ihmeellistä, mutta käyn nykyään joka viikko 3kertaa 45minuutin lenkillä ja saan keväällä jonkun tabletin(vramaan samsungin) :D

    VastaaPoista
  2. Aika hyvä käytäntö kyllä :D Mulla on taekwondo harkat kolmesti viikossa ja sitten teen vaan jotain, kuten just pelaan koripalloa ihan vaan huvikseni. Ja vautsi, ne samsungin tabletit on kyllä hienoja! :)

    VastaaPoista
  3. Vihdoinkin sä postaat .___. Mä luulin jo et joku mörkö oli kidnapannut sut jonnekin manalaan D:

    VastaaPoista

Kommentti tulossa? Kivaa, anna tulla vain! :) Käytäthän kuitenkin siistiä kieltä? ♥: Koala