Lukijat

tiistai 17. heinäkuuta 2012

Panfubloggers

Päiviä vaan teille :-)

Mennäänpä suoraan asiaan, että saadaan tääkin juttu pois omastatunnosta. Eksin blogissa on järjestetty taas pari kampanjaa, tällä kertaa sellaset, jotka toivottavasti auttaa "lopettamaan bloggareiden sukupuuton". Ja sehän on hyvä idea. Mä oon aatellut myös auttaa omalta osaltani, koska onhan tää tosi harmillista :/ Eli, ihan ensimmäiseks mä tarviin myös teidän apuanne.. :)

Tää ei oo kisa, vaan vähän niin kun "ehdotuslista" (kuuluisa olen selitystaidoistani :DDD), jossa jokaisen halukkaan pitäis täyttää alla oleva loota. Sitä ei tarvis pistää ihan täyteen, jotenkuten vaan, eli kirjottaa Paintilla, tai mitä ohjelmaa sitten ikinä käyttääkään, miten uusia panfubloggaajia vois saada tänne bloggerin maailmaan.
Tilaa ei oo paljon, mutta siihen kuuluiskin pistää pähkinänkuoressa yks/kaks asiaa, mitkä edistäis tätä kampanjaa. Ja pandanimi vaan tekstin perään :) Tää on nyt vähän tällanen kaukana kuningasideasta, mut toivottavasti joku osallistuis.

WWF <3

3 kommenttia:

  1. Ei pahalla, mutta en tajunnu ideaasi. :-O

    VastaaPoista
  2. Mulla on muutama idea. (;

    Kerrotaan suoraan pandoille.
    Voidaan kertoa sukulaisille, kavereille yms. jotka ovat Panfussa.

    Yksi idea, joka ei varmasti toteudu. ;D

    Pyydetään Maxia ja Ellaa kirjoittamaan meidän blogeista, että Suomen Panfun bloggaajat, ovat kuolemassa sukupuuttoon.

    VastaaPoista
  3. Hannah: Joo, kuten sanoin, mä oon ihan surkee selittäjä :DDD Homma menee siis niin, että 1. halukas kopioi ton kuvan koneelleen, 2. muokkaa sitä paintilla tekstityökalulla (kunhan saa siihen lootaan tekstiä), 3. siihen lootaan kirjotetaan oma mielipide, miten omasta mielestään sais panfu-bloggaajia tänne Suomeen :) Eli esim. "bloggaamista mainostettaisiin muissa blogeissa" ym. Ideat on vapaita.

    Eks: Joo, mäkin ajattelin tota Ella ja Max juttua, ja yritin keksiä jotain tiimillekin kirjotettavaks, mut ei sit näppäimistöstä lopulta tullu mitään irti :(
    Yritetään soveltaa jotenkin? :D

    VastaaPoista

Kommentti tulossa? Kivaa, anna tulla vain! :) Käytäthän kuitenkin siistiä kieltä? ♥: Koala