Lukijat

keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

I'm home :)

Ciao täältä ruudun takaa :D

Powerparkreissu meni paremmin kun hyvin, siellä oli ihan lämmintä eikä satanu kun pari tippaa, jos sitäkään :) Mä oon muutenkin ihan älyttömän tyytyväinen et käytiin (ja suosittelen kaikille, ihan mahtava paikka!), vaikka toi automatka venykin vähän pidemmäks kun muihin huvipuistoihin. 
  Muutenkin Powe oli tosi erilainen kuin särkkä, mikä oli musta hyväkin, koska vaihtelu tosiaan tässä tapauksessa virkisti noiden laitteiden suhteen! :-) Mun suosikkilaitteiks nousi ihan ehdottomasti Cobra, ne kiepit oli ihania SEKÄ takaperin että etuperin :D, ja Dragon Tower, enkä millään osaa sanoo kumpi oli sitten parempi :D Dragon Towerhan on se vapaapudotus sieltä jostain kaukaisuudesta, mä en ois voinu rakastua syvemmin <3
Ylläolevassa videossa Cobra (ilman sitä "takaperin"- osiota), en omista :) Kannattaa klikata suunnilleen kohtaan 0.35. Ainiin ja Devil's Mine hotelissa sain ammuttua 53 heppua, siinä kolmen minuutin kierroksella :)
:)8 Mutmut, mä oon nyt missanut lähiaikaset panfutapahtumat, eli, hmm, en osaa oikeen kertoa niistä sen kummempia teille. Tosin, Panfublogia kun selailin, näyttää siltä ettei mitään erityistä ookaan tullu esille? :D Ainakin tonne ritarikammioon pääsee, jos on ratkassu sen kellotehtävän...
...ja muuta en sitten osaakaan sanoa :P Tältä osalta siis heipat, mä meen jatkamaan tota kirottua siivoamista. Käykää te Powerparkin sivuilla, jos haluutte tietää laitteist enemmän, musta ei oo nyt sen enempää kertomaan.

AND HAPPY BIRTHDAY, ELLA! <3<3

1 kommentti:

Kommentti tulossa? Kivaa, anna tulla vain! :) Käytäthän kuitenkin siistiä kieltä? ♥: Koala