Lukijat

sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

Nokka kohti Powerparkia!

Heijsan pallerot :)

Me tästä lähdetään parinkymmenen minuutin päästä ajamaan pohjanmaata päin, koska huomenna olis serkun kanssa sitten luvassa kokonainen päivä Powerparkissa (; Mä en siis tuu enää tänään, enkä huomenna postailemaan, mut tiistailta sitten saattaa tulla jotain tekstiä, ettei tää blogi nyt ihan murene pois. Eli tiistaina sitten luvassa joko kuvia powerista tai panfusta, riippuu vähän sillosesta mielentilasta.

Viettäkää hauskat maanantai ja loppusunnuntai. Tää blogi on ihan "avoinna" kaikille ketkä haluu tulla selailemaan, vaikken mä täällä nyt päivitteliskään :) Ciao <3

Kesätassuin,
Kokis

5 kommenttia:

  1. Ihana yläkuvä ulkoasu jne! Ja pidäppäs hauskaa!!!

    Joanna

    VastaaPoista
  2. Onkos se mun yläkuva kohta valmis? :--)

    VastaaPoista
  3. Ihanaaa Poweriin! Pääsen mun BFF:än kaa ehkä sinne nyt tänä kesänä!

    VastaaPoista
  4. Joanna: Kiitos paljon sulle :)

    Ansku: Sigh, mä oon kyl jäljessä näistä, ei oo vielä valmis :/

    Hipsu: Kuulostaa kivalta, mä ainakin suosittelen! :) Powerpark oli mahtava paikka ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No olihan se power aivan ihku paikka! Millon mun ylis on valmis? (Tultiin eilen powerista!)

      Poista

Kommentti tulossa? Kivaa, anna tulla vain! :) Käytäthän kuitenkin siistiä kieltä? ♥: Koala