Lukijat

lauantai 4. elokuuta 2012

เสาร์สิงหาคม

Moi,
vielä tällanen iltakuulumistekstipostaus päivän päätteeks :) Mä kävin torstaina hammaslääkärissä, napattiin taas yks hammas pois (:c), onneks seuraava on vasta sitten joskus syyskuun paikkeilla. Sitten oon vaan yllätysyllätys siivonnut, nyt on taas melkein valmista (+ me käytiin serkkujen kanssa maailmanpyörässä ja subilla tampereella, en vaan enää muista millon) :D Onneks maanantaina pääsen taas serkuille (pen-kirjablogi.blogspot.fi, nyt pikasena muistutuksena vielä) siivoomista pakoon ja seuraavana tiistaina meen sitten melomaan Varpun ja äidin kanssa (: Toivottavasti tulee hauska melontapäivä ja vältytään molemmat kastumiselta :D Ja mun, epäonnen valtiaan (valtiattaren, hups) puolesta myös hukkumiselta.
Panfussa Kamaria keksii keinoja et ne pilvet sais pois merirosvosaaren yltä. :-) Meidän pitää siis pyytää apua vuorostaan panfun yhdeltä erakolta, siltä jolla on sukkapuku ja lepakonkorvat.
>> Kamaria<<
>>Sintepan<<
>>Kitkeriö<<
Sitten Nuvion pitää keskittyä meditoimaan, ja meidän pitää taas odottaa tunti, päivä tai viikko, riippuu nyt, tota, Nuviosta (: Toivottavasti ei mee kun päivä tai pari, et saisin panfupostauksii tehtyy vielä vähän useemminkin. Tosin, lukeekohan niitä enää kukaan koskaan? :D
PS. Olisko kukaan kiinnostunut sellasesta kirjotuspostauksesta missä mä kerron mitä musaa mä kuuntelen kun kirjotan tai mistä saan inspiksiä? :-) Tää liittyy vähän enemmän siihen kirjan kirjottamiseen.

4 kommenttia:

  1. Tampereella on ollu ne kukkaisviikot (Käytiin tänään siellä :)) Oikeestaan me asutaan Tampereen nurkilla

    VastaaPoista
  2. Mulla ei ole lähtenyt piiitkään aikaan hampaita. :( 2 vuotta sitten lähti noin 7 hammasta vuodessa. ;O Montako hammasta sulta on lähtenyt? Mulla on jo 18. ;D

    VastaaPoista
  3. Panzku: Joo siellä mekin käytiin jokunen päivä sitten. :) Ei viivytty kovinkaan kauaa, syötiin vaan siinä Subissa ja käytiin maailmanpyörässä + syötiin jäätelöt, eli ei mitenkään kummemmin esityksiä seurattu. (:

    Eks: Ei mullakaan oo muistaakseni lähteny pitkään aikaan hampaita, mut niitä on revitty pihdeillä hammaslääkärissä. :/ Se on sitten jo vähän ikävämpää puuhaa. Hampaita mulla on kaikenkaikkiaan lähteny kai 15, jos irrotetut hampaat lasketaan mukaan :-) Tän syksyn aikana olis irrotettavissa vielä kaks hammasta, toinen rauta-, ja toinen poskihammas. :))

    VastaaPoista
  4. Anonyymi6/8/12 07:04

    Heh, koala kyllä mää luen tätä edellee ;) Meijän pitää nähä Panfussa, eiks? :) Ja viime vuona mulla lähti koko ajan hampaita, nyt ei oo juuri yhtään lähteny :D Mun hampaat on sikäli iha hyvät, ei koskaan reikiä tai muuta..

    Mun pittää varmaan tulla tekkee tuo tehtävä Panfuun... ;)

    Ja tee vaan se postaus, vaikka "minä & blogi" :D Sellaneen.

    VastaaPoista

Kommentti tulossa? Kivaa, anna tulla vain! :) Käytäthän kuitenkin siistiä kieltä? ♥: Koala