Lukijat

keskiviikko 8. elokuuta 2012

Kotona

Terve :)

Tulin äsken vasta serkuilta, vaikken ois halunnu lähtee lainkaan :D :( Kateltiin pari leffaa, Darren ja Neropatin päiväkirja, ja tänään kulu koko päivä Funparkissa. (: Oli tosi kivaa, varsinkin 6D-teatteri oli älyttömän positiivinen ylläri! :) Me tuhlattiin Pinjapienen kanssa suurin osa poleteista ilmakiekkoon, joku meni keilaukseen ja ammuntaan, ja mä nappasin pari koripalloo varten :D Harmi et sieltäkin piti lähtee, olisin voinu olla vielä paaljon kauemminkin :3


Voi apua, maanantaina alkaa koulu ja mä en todellakaan odota kuutosluokkaa lainkaan! Serkulla on ihan toinen ääni kellossa kun pääsee yläasteelle, mut mä vaan huokailen et kesäloma sais jatkua ja jatkua joululomaan asti :-D Eiköhän me pärjäillä, mennään nyt niihin panfujuttuihin.

Panfuun on tullu sellanen "pimeä huone", mistä voitte lukee hiukan enemmän Blogista. Lisäks Nuvio on jostain syystä lakannut meditoimasta (Nuvio katos kokonaan mun ajatuksistani edellispäivänä kun kävin kattomassa puolicooperin jälkeen Pinjan jalkismatsia, tosi taitava joukkue (:). Pari kuvaa ehkäpä tähän väliin?
 Joo. Eli meijän pitää tanssia minuutti (väh.) putkeen, että me saatais pilvet pois. ... ... ... Mä tanssinkin sen reilut kaksi minuuttia, mut sitten tuli tylsyys ja haukotus, eikä kaupanpäälle kukaan ollut paikallakaan, niin lähdin pois. Nyt mä kyllä taas menen ja pidän vähän taukoa panfupostauksiin (ei sillä tavalla etten postailis), ja pistän parempiakin kuvia välillä. Toivottavasti kelpaa.

Haukotus,

4 kommenttia:

  1. Olis kiva, jos liittyisit blogiini lukijaks :) Siellä ei oo yhtää lukijaa.

    Http://fannynpanfublogi.blogspot.com/

    Hieno blogi sulla.

    VastaaPoista
  2. Ja koala, voisikko nää mainostaa mun blogia täällä sun blogissas? Kun nykyään näitä bloggareita on ihaan liian vähän ja kukaan ei löydä mun blogia koskaan, kun sitä listaa ei oo ennää siellä Ellan ja Maxin blogissa...

    Kiitos jos mainostat! Voiko siihen Eksin kamppaniaan liittyy? =)

    Ja vielä, että liityn tänne heti lukijaks kun oon koneella :D

    - Fanny :)

    VastaaPoista
  3. Mäpä ilmestyn näissä postauksissa aika usein... ;)) Mutta se on vaan kivaa. Hauska lukee juttuja, mitä ollaan tehty, sun näkökulmasta. :)
    Kukaan meistä ei ois halunnu että sä lähet. :( Nyt alkaa taas koulut, ja menee vaikeeks... Mutta mäpä voinkin hypätä minä tahansa perjantaina junaan, ja lähtee sinne teidän luokse! :D Tosin, sitten täytyy raahata mukana paria koulukirjaakin, että saan läksyt tehtyä, mutta me selvitään, niinkuin aina! ;D
    Joo, Funpark oli niiiiiin paljon kivempi kun kuvittelin, ettei sanat riitä. Isot plussat siitä sille, kun piti lähtee, toivoi heti, että olisi saanut jäädä vielä. Eikä seurakaan ollut mikään kamala, eihän? ;) Siis tietty rakkaiden serkkujesi LISÄKSI. ;))
    Pinjapientä potuttaa äärettömästi ilmakiekon lopputulokset. Miten on mahdollista, että on kolme pelaajaa, ja sä voitat sen kolmannen tyypin, mä voitan sut, mutta häviän kolmannelle KAHDESTI!!!!! :PP Se saa kuulla kyllä vielä kunniansa. :/
    Ahh... Yläaste odottaa... APUA!! JO YLIHUOMENNA!! No nyt rupes jännittään... Ei kutonen mun mielestä kauheen paha ollut, kunhan vaan jaksaa ponnistella, niin sitten vuoden lopussa on helpotus, hyvällä todistuksella selvitty kuudesta vuodesta, ja enää kolme vuotta peruskoulua jäljellä! ;) "Lopussa kiitos seisoo." Hetkinen... Miksköhän se ei istu? :O
    Meidän joukkue on ihan perästä! :O Tai siis, hyvä porukka, mutta jalkkistaidot taitaa olla aika hukassa yhdeltä sun toiselta. Mukaanlukien minä. Ja mulla rupee vasta nytten jalat kunnolla normalisoitumaan maanantain koetuksista. ;D

    ♥: Pen

    VastaaPoista
  4. Fanny (meinasin kirjottaa automaattisesti Danny =D): Kiitoskiitos, käyn kurkkaamassa sun blogin !

    Pen: Nyyh. :( Vanhemmilla on liikaa valtaa maailmassa. Suunnittelin vielä viis minuuttia teijän lähdön jälkeen, et tästähän vois nyt pakata repun, hypätä junaan ja matkustaa teille, sillee extempore, ja et olisin jopa ennen teitä perillä! :D Mut se suunnitelma sit kumottiin aika äkkiä... ):
    Joo, hyppääpä säkin junaan joku viikonloppu ja tuu tänne, pähkäillään yhessä läksyjä ja kaikkee muuta mukavaa :D
    Oli Funparkissa kyllä tosi kivaa, olin todellakin positiivisesti yllättyny, et huhhuh! Usein käy just toisinpäin, et alittaa odotukset ja sellasta (: Ja täytyy myöntää, kyl se kolmas osapuolikin oli tosi hyvää seuraa :F
    Joskus uusintaottelu, niin se saa todellakin kuulla kunniansa, tällä kertaa mun lisäks myös sulta! >:) Mut suostuukohan tää heppuli mun kaa toista kertaa Funparkiin? Siinäpä kysymys.
    Jutellaan siitä mesessä (: Kerro kaikki sun ekasta yläastepäivästäs !
    Sä oot hyvä pelaaja (Amy) numero seitsemän! :o Äläkä yritä väittää mitään vastaan. Pelasit tosi hienosti <3 !

    VastaaPoista

Kommentti tulossa? Kivaa, anna tulla vain! :) Käytäthän kuitenkin siistiä kieltä? ♥: Koala