Lukijat

lauantai 15. syyskuuta 2012

ps. i'm not going anywhere

Mooi,

noniin nyt kun täällä taas oon kirjottelemassa, mun kannattaa näin etukäteen varottaa että tästä postauksesta tulee pitkä. Siis ihan älytön. Alotetaan nyt vaikka tolla ulkoasujutulla. Eli mä vihdoinkin pääsin mun pienestä ja yksinkertasesta probleemastani yli ja vaihdoin ton ulkan turhia vääntelemättä syksyseks, väriteema, yläkuva, taustakuva... kaikki vaihdettuja. Toivottavasti tykkäätte nyt tästä, mä oon ainakin ihan tyytyväinen :) Sadepäivän varalle- sivukin on uudistunu, mä vihdoin ja viimein kerkesin sen päivittämään!

Joo, eli panfussa on tapahtunu tässä mun kröhkröh "poissaoloni" aikana vaikka mitä, enkä mä ees yritä onkia niitä vanhoja uutisia tuolta jostain virallisesta blogista ja kirjottaa niitä tänne :D Eli mennään suoraan vaan tohon ajankohtaseen asiaan, mitä panfussa tapahtuu just tällä hetkellä:

Kun olin siis pitkän lagittamisen jälkeen (kiitos netti) päässyt Panfuun, mulle ohjattiin tie wanhaan satamaan...
 Bonez (herranjestas, mitä se tekee panfussa?) on oli siis piilottanut vauvahylkeen noihin laatikoihin, ja meidän pitää ruokkia sitä pelaamalla Fish'n'fishiä, sitä peliä, joka on viidakossa (: Mun mielestäni viimeks kun satuin poikkeemaan paikalla, yheksänkytkaks prosenttia oli ruokinnasta täynnä, eli ihan hyvässä vaiheessa mennään.
Niin, ja mun oli ihan pakko tulla vielä ikuisuuden myöhässä informoimaan, et vedenalaseen kouluun on tullu tollanen akvaario, en nyt ihan ymmärrä sen jutun ideaa, mut ainakin oli kiva saada toi huone pumpattuu tyhjäks ;)

Mulla on nyt jääny palkintoja hirveesti jakamatta, Ylpeä blogistasi- ja Kultainen kirjoittaja- kunniamainintoja vaikka kuinka paljon, niin että liitän ne sitten periaatteessa "yhteen" ja jaan ne joskus about viidelle / neljälle bloggaajalle vaikka seuraavassa postauksessa :)

Ja SITTEN, ihan viimeseks tää teille raivostuttavan tuttu kysymys, mitä teille kuuluu? :D Mä oon periaattees ehtiny tehä tässä pienen ikuisuuden sisällä vaikka mitä, periaatteessa en mitään, eli mulla ei mitään kummempaa oo kerrottavana :P Me ollaan pidetty disko ja urheilupäivä luokan ja koulun kanssa ja jotain übernormaalia. Mut ihan kivaa on ollu (:
Psps, kuka teistä odottaa joulua yhtä paljon kun mä? :D Kunpa loka- ja marraskuu menis nopeesti pois alta, mä en nimittäin henkilökohtasesti noista kuukausista hirveesti välitä... :/

Pps. Lukekaa toistenne blogeja, multa se on vähän jääny mut nyt yritän parantaa tapojani ;)

6 kommenttia:

  1. Kysymys: Miten saat tuohon fonttiisi nuo ihanat rajat?

    VastaaPoista
  2. Tarkotatko yläkuvan kirjotuksen fonttia? Mä tein sen just ennen Picnikin loppumista ihan perustavalla (:

    VastaaPoista
  3. En tarkoita, vaan tota fontin väriä. Onko se jostain kuvasta otettu se väri vai miten voi saada sen värin.

    VastaaPoista
  4. Haha ups, mä siis vaan täytin ton tekstin yhdellä syksykuvalla, se oli mahollista sillon aikoinaan picnikin kanssa :D

    VastaaPoista
  5. Heippa Koala!
    Voisitko liittyä blogini lukijaksi? :)

    VastaaPoista
  6. sulla on kai ollut hauskaa panfuussa ja oletkin kai päättänut poistaa itsesi? mutta panfussa tulee monta hauskaa juttua. toivotan sinulle päivää. Jos oot panfuussa niin nähdään siellä! ;) T: siidu600 ja storypanda

    VastaaPoista

Kommentti tulossa? Kivaa, anna tulla vain! :) Käytäthän kuitenkin siistiä kieltä? ♥: Koala