Lukijat

perjantai 21. syyskuuta 2012

Evron + 20 000 käyntiä

Heips (:

Mä oon nyt maannu kipeenä kotona viimiset kaks päivää, toivottavasti teil sensijaan on ollu kivat päivät ja sitä rataa 8) Tänään kerkesin sitten Panfuunkin ja siellä on taas uus viikkotehtävä alkanu. (Taitaa mennä kuitenkin taas kuukausitehtävän puolelle?) Sit pääseeki viikonlopunviettoon, toivottavasti nää seuraavat päivät ei mee pelkästään kuumeen ja flunssan kourissa :(
Niin, kuvat kertoo enemmän kun tuhat sanaa ja tossahan niitä nyt tulikin kolme :-) Pähkinänkuoressa siis Evron on taas täällä, Paulia luultavasti hakemassa. Se taiko yhtäkkiä Linnan sisäpihan päälle sateen ja pari salamaa, ja nyt tosta maasta kasvaakin tollanen verso, jota Evron kutsuu linnunpelättimeks. Luultavasti tääkin tehtävä jatkuu huomenna. Ja tänään on hei KULTAPANDAPÄIVÄ, kaikki ilo irti siitä ja hophop panfuun jos te ette siellä vielä oo :D Mä ainakin Panfussa liikkuessani näin paljon pandoja, jotka oli ostaneet esimerkiks uusimmat vaatteet kuvastosta (;

Tietoa minusta- sivun mä muuten muokkasin nyt ihan radikaalisti, olis kivaa jos senkin käväsisitte kurkkaamassa :) Ja kiitos ihan mielettömästi upeesta 20 000:sta käynnistä!! :D Mä oon todella kiitollinen et jotkut jaksaa lukea vieläkin mun blogia vaikka yli puoltoista vuotta onkin jo vierähtäny (; Nyt tässä koulukuvausta ootellessa heipat!

2 kommenttia:

  1. Miten saat tuon "tassujälki"-jutun teksteihisi?
    Voisitko kertoa? T. Panfu_Janne

    VastaaPoista
  2. Janne: Eli ensin meet ihan normaaliin Ulkoasun muokkaukseen, missä vaihdetaan gadgetit ja muut vastaavat. Siellä sä sitten valitset Blogitekstit -> Muokkaa (ihan keskellä koko Ulkoasunmuokkausjuttua), jollon pääset "Blogitekstien määrittämis"-vaiheeseen. Sieltä kun rullaat vähän alaspäin tulee kohta jossa lukee Tunnisteet. Sieltä pääsee vaihtamaan (:

    VastaaPoista

Kommentti tulossa? Kivaa, anna tulla vain! :) Käytäthän kuitenkin siistiä kieltä? ♥: Koala