Lukijat

keskiviikko 26. syyskuuta 2012

jättilinnunpelätti

Taas on hurahtanu aikaa siitä kun kirjotin osotekenttään viimeks panfu.fi, mut nyt jälleen kerran oli pakko tulla tätä postailua jatkamaan. Mä oon tässä lähipäivinä onnistunut runnomaan varpaani ja tänään mustan varpaan kanssa meillä oli tietysti kahden tunnin kuntopiiri + lentopallo siihen perään :D Meillä on ollu läjä kokeita heti näin syyskuun ratoks. Kokeista puheenollen, mun alkaa kohta olla aika menee lukemaan matikankokeeseen, että pistetäänpä tähän kirjotukseen vauhtia (-:

Klikatkaa isommaks, laatu shaibaa muuten :ff
Varmaankin ensimmäistä kertaa tein kollaasin normaalin kuvalatelun sijaan? :D No mutta joo, Evronin loihtimasta pikku "taimesta" on kasvanu iso ja uhkaava linnunpelätti Linnan pihalle. Sitä kun painaa se muuttaa sut okapalloks, joka pomppii hetken paikallaan. Kamaria kertoo että linnunpelätin pelkää korppeja, ja meidän pitää kerätä mustia sulkia korppipukuun, että saatais tää häirikkö pois Panfusta (;

Sulat saatte tällä kertaa ite ettiä, mulla ei riitä tolta kokeidenluvulta yhtään luppoaikaa uusien pikkusten paikkakollaasien tekemiseen. Sori tästä nyt :( Korppipuvun saa kuitenkin Lililtä kauneussalongista kun kaikki sulat on kerätty (;

Panfussa muuten mulla ainakin on ollu ties mitä häikkää, tietääkö kukaan mistä johtuu? Bugeja tulee ainakin mulle koko ajan, vaikkei normaalisti panfu niin tee + jos yritän siirtyä vaikka tulivuorelle se heittää mut karibian rannalle tai vedenalaseen kouluun. Toivottavasti Tiimi saa tän ongelman pian korjattua! Ei tässä sitten kai muuta kun heipat, hyvää syyskuun viimisiä päiviä ja pärjäilkää <3

2 kommenttia:

  1. aww kiva lukee sunkin postauksia taas C: toi kollaasi on tosi kiva!

    VastaaPoista
  2. Haha, kiitos paljon :))

    VastaaPoista

Kommentti tulossa? Kivaa, anna tulla vain! :) Käytäthän kuitenkin siistiä kieltä? ♥: Koala