Lukijat

tiistai 2. lokakuuta 2012

Meikkejä + muuta

Hej ja päiviä :D

Mitäs te? Lokakuuhan on nyt sitten täällä ja ainakin täälläpäin se näkyy tosi selkeesti (: Enää suunnilleen murto-osa puiden lehdistä sattuu olemaan vielä vihreitä ja ilmatki alkaa viiletä reilusti alle kymmenen asteen. Entä siellä teillä päin? Tarkenetteks te vielä hihhuloida pihalla ilman pipoa toisin kuin mä? ;D Niin ja kuka muu oottaa halloweenia? Mulla itelläni ainakin on sellanen fiilis et halloween ja joulu sais kummatkin tulla nopeesti! Oon nyt tässä kuunnellu This is Halloweenia monesti putkeen ja suunnitellu jo näin etukäteen sillosta ulkoasua, haha :-D

Niin ja Halloweensekoilusta (30 päivää enää!!) sitten ihan muihin juttuihin. Panfuun on nyt vihdoin tullu ne meikit, tosin ei kauneussalonkiin niinkun sillon keväällä kerrottiin, vaan ostoslehtiön Colors- osioon. (Kiitos Hansqulle, sä taisit olla se eka joka ne meikit löysi :D)
Mutta joo, mä uskaltauduin ostamaan kritiikistä huolimatta ton vaaleenpunasen luomivärin noilla ripsillä. Ei olis pitänyt. Noi saa näyttämään silmät tosi uuvahtaneilta D; Huulipuna taas ei näy lainkaan. Suoraan sanottuna aika pohjanoteeraus :( Mut toivottavasti te muut tykkäätte ja käytätte meikkejä näin munkin puolestani!! Kamaria pohtii just tällä hetkellä toisessa välilehdessä mites me saataisiin se linnunpelättihirviö taltutettua (;
Bugit ei multa oo vieläkään kadonnu mut nyt oon oppinu jo elää asian kanssa :P Tänäänkin kun lähdin kauneussalongista huomasin yhtäkkii että mähän seisoin keskellä merirosvobaaria :D Haha, en kyllä yhtään tiiä miten mä sinnekin olin joutunu. Periaatteessa tää on kuitenkin aika hauskaa. Mä kuitenkin haluaisin kysyä, mikä hitsi tuolla oikeessa kulmassa ufon alla oikein on?

Ei mulla sitten kai muuta, rankat treenit parin tunnin päästä edessä enkä vieläkään oo saanu ahdettuu naamaani mitään :D: Mun pitää siis jo lähteä, heippa kaikille!
PS. Niin ja Maxhan on nyt sitten viistoista! Älyttömästi onnea sulle (: Mä päätin ottaa tehtäväkseni etsiä kuinkahan pitkään sä oot nyt Suomen Panfun blogissa sattunu kirjottelemaan. Max on siis kirjotellu kakstoistavuotiaasta lähtien, tosi pitkä aika panfubloggailun puolesta. :-)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti tulossa? Kivaa, anna tulla vain! :) Käytäthän kuitenkin siistiä kieltä? ♥: Koala